|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
|
Autor |
Zpráva |
pete-11
Plukovník
Registrován: 16 říj 2009, 15:03 Příspěvky: 699 Bydliště: Stod
|
 Převinutí motoru
Jeslikož už delší dobu hledám vlakno s touhle tematikou, vým že tu nějaké bylo (jen si nemohu vzpomenout na nazev a hledac mi nic nenajde). Rozhodl jsem se tedy založit nové, a protože už delší dobu o něčem takovém přemýšlím ,studuji elektro a čirou náhodou jsem v naviárně tak se vás tu chci ještě zeptat na pár podrobností kdo jste to už dělal. Četl jsem tu že se dá také předělat do vysokootáčkového nebo zátěžáku v závislosti na průměru a počtu žávitu, kolik to tedy potřebuje závitu a jakej pruměr drátu když bych chtěl udělat vysokootáčkovej ? Ptal jsem se mistra a ten mi řekl že to co bleptám je naprostej nesmysl a takovejto motor je nemožnej přemotat aniž bych to dělal celej rok.  Tak nevím co si o tom myslet
|
20 dub 2010, 17:05 |
|
 |
|
vojtka
Plukovník
Registrován: 14 pro 2008, 13:46 Příspěvky: 1073 Bydliště: NJ
|
 Re: Převinutí motoru
čím více otáček tak tím více závitů, a průměr největší co vleze, jinak tvůj mist je pěkný kkt bo o tom nic neví  ( jen mu to řekni ). já byl taky pár týdnů na naviárně a můžu říct že by to opravdu trvalo dlouho bo je to titěrný a kdovíjak zapečený ( už vrtačku převinout je maras ), ale šlo by to, směle do toho a napiš jak jsi dopadl, jen můj poznatek, na otáčkový motor se vykašli a udělej si pořádný zátěžák a pokud motor nemá neodymové magnety tak bych ho poslal do koše bo si moc nepomůžeš
_________________ moje elektro-kolo  http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/
|
20 dub 2010, 17:22 |
|
 |
|
pete-11
Plukovník
Registrován: 16 říj 2009, 15:03 Příspěvky: 699 Bydliště: Stod
|
 Re: Převinutí motoru
vojtka píše: pokud motor nemá neodymové magnety tak bych ho poslal do koše bo si moc nepomůžeš Pokud jsem to správně pochopil tak na vysokootáčkovej potřebuju mít ty neodymové magnety ?? Je to klasika čajna takže magnety asi nejsou ty ,,spešl´´, chybět by ani nechyběl nahradí ho systema turbo ale jeden nahradní se vždy šikne. Jinak pokud je to tak jak říkaš s těma magnetama, bude mi v tom případě stačit když bude alespon ten zatezak (přece jen lepší než origo)  .
|
20 dub 2010, 17:28 |
|
 |
|
vojtka
Plukovník
Registrován: 14 pro 2008, 13:46 Příspěvky: 1073 Bydliště: NJ
|
 Re: Převinutí motoru
no ty magnety jsou lepší jak na otáčkáč tak na zátěžák, jdou silnější šetří aku a motor bude pak výkonější, ale tak skusit si to můžeš  PS: jen tak mimo, opravdu chceš ten turbo ? za mě ber magnuma, super kadence a výdrž + výkon, turbo má o chlup lepší kadenci ale zbytek nic moc ( kámoš ho měl a měnil za guardera itu
_________________ moje elektro-kolo  http://senovnavyseals.rajce.idnes.cz/elektro-kolo/
|
20 dub 2010, 18:13 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: Převinutí motoru
msto turba bych spis sel do energy motoru od systemy
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
20 dub 2010, 18:21 |
|
 |
|
pete-11
Plukovník
Registrován: 16 říj 2009, 15:03 Příspěvky: 699 Bydliště: Stod
|
 Re: Převinutí motoru
Jeff píše: msto turba bych spis sel do energy motoru od systemy jo taky jsem nad nim prave uvazoval.. maji ho na airsoft pro za 1700 a jeho parametry si myslím že jsou akorát pro mě  Sice chci ze zbraně vytáhnout co největší kadenci s pružinou 110 Ale podle grafu co u toho jsou se moc kadencí neodlišuje tak jdu asi spíš do toho energy
|
20 dub 2010, 18:55 |
|
 |
|
TeslaMa
Major
Registrován: 11 črc 2011, 15:38 Příspěvky: 494
|
 Re: Převinutí motoru
Převíjení motorků jsem už párkrát dělal a je to bez problému. Stačí se v tom trošku vyznat + uměj vyvážet a je to. Převinout to je práce na 10minut, ani ne.
_________________ Kdo se bojí nesmí do lesa!
|
30 říj 2011, 09:08 |
|
 |
|
Marek4455
Praporčík
Registrován: 06 kvě 2011, 20:46 Příspěvky: 94
|
 Re: Převinutí motoru
Chci se taky zeptat na převinutí motoru, potřeboval bych nějaký nejlépe obrázkový návod. Mám základní motor z m4a1 od AGM. Jsou tam neodýmové magnety, tak bych to jenom převinul a bylo by to. Jakej na to použít drát. Napište mi na co si dávat pozor. Jak tlustý drát tam namotat? A kolik závitů?
|
30 říj 2011, 09:26 |
|
 |
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: Převinutí motoru
Tak otázka je jestli máš jenom zmrvený vinutí a potřebuješ udělat nový, nebo jestli chceš nějak upravit vlastnosti motoru...
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
30 říj 2011, 11:28 |
|
 |
|
TeslaMa
Major
Registrován: 11 črc 2011, 15:38 Příspěvky: 494
|
 Re: Převinutí motoru
Jak říká grifon, jinak zátěžový motorek je vždy jednodužší navinout....
_________________ Kdo se bojí nesmí do lesa!
|
03 lis 2011, 20:23 |
|
 |
|
MIL_F
Desátník
Registrován: 14 úno 2015, 10:39 Příspěvky: 6
|
 Re: Převinutí motoru
Zdravím, shořelo mi vynutí na motoru od TM, EG1000. Tak mě napadlo dát nové. A když už jsem ho rozebral a staré vinutí odstranil napadlo mě zda-li mohu motor nějak celkově vylepšit? Z předchozí diskuze mi je jasné, že základem asi budou magnety, ty bych zkusil vyměnit z motoru od cymy jelikož mi přijdou podstatně silnější. A pak vinutí (počet závitů/průměr vodiče). Máte zkušenost jaký by měl být průměr vodiče? V základu typuji, že se jedno o 0,8mm a počet závitů jsem napočítal 20. Rád bych se dostal k vlastnostem zátěžáku (SHS, AT...).
Děkuji, za jakoukoliv radu.
|
07 dub 2015, 17:02 |
|
 |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|