|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
|
Aký motor pre vysokú kadenciu?
Autor |
Zpráva |
uwww
Štábní rotmistr
Registrován: 27 pro 2014, 17:52 Příspěvky: 54
|
 Aký motor pre vysokú kadenciu?
Čaute
takže mám MP5SD6 od Cymy zatial v zaklade ale chystám sa tam kúpiť upgrade: vysokorýchlostné kolesá 13:1 vzduchotechnika Aspro pružina 110 guarder kabelaž s mosfetom jefftron ramienko trysky a spožďovaciu vačku piestoveho kolesa
celé by som to chcel dať na 11,1V lipolku ale neviem či mi základný motor utiahne tak vysokú kadenciu... Musím ho vymeniť? Ak hej aký motor použiť? Tiež tam mám klzné ložiská a kdesi som čítal že pri zvyšovaní kadencie je nutné rovno vymeniť klzné ložiská za guličkové. Je to pravda?
Dík za každú radu.
|
10 led 2015, 23:40 |
|
 |
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Tak jako to není o tom, jestli ti motor "utáhne tak vysokou kadenci", motor tu kadenci vytváří žejo  Pokud nebude dobrej, tak prostě nebude kadence tak vysoká. Tudíž můžeš zkusit původní, pokud nebude kadence vyhovovat, vyměnit třeba za Aimtop zátěžák. Ložiska opět - měnit nemusíš, ale kuličkový můžou zvýšit kadenci oproti kluznejm.
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
11 led 2015, 01:19 |
|
 |
|
uwww
Štábní rotmistr
Registrován: 27 pro 2014, 17:52 Příspěvky: 54
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Hej len ide o to že som skusil dať 11V lipolku z m4ky do tejto mp5ky a po pár výstreloch šiel z motora taky divny zapach. Tiež sa mi zdalo že kadencia je dosť pomala(aj oproti m4ke kde mam 130 pružinu). Potom som skusil zapojit 8,4 a kadencia bola fakt nizka. Tak som to rozobral mechač vyzeral v pohodke aj kabelaž motor z vonku tiež... neviete nahodou preco?
|
11 led 2015, 09:38 |
|
 |
|
Griffon
Moderátor
Registrován: 10 lis 2008, 13:47 Příspěvky: 20687 Bydliště: Fort Lewis
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Tak může to bejt tim motorem, to jako ne že ne...
_________________ SGT Griffon P. A/1-23 INF, 2ID 2005-2012 615th MP Co. 2012-now
Less flower power, more firepower!
Nejsem osobní helpdesk! Soukromé zprávy jsou na soukromé věci, dotazy patří do fóra.
|
11 led 2015, 13:48 |
|
 |
|
uwww
Štábní rotmistr
Registrován: 27 pro 2014, 17:52 Příspěvky: 54
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Okej takže ho asi budem musieť vymeniť... Mam teda kupiť ten aimtop vysokozaťažovy? Chcem tam dať tie 13:1 kolesa od Aspro. Su tie kolesa rozumna volba? (Zatial som čital chvalu len na SHS...)
|
11 led 2015, 14:29 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
kola znacky airsoftpro vyrabi ztejna tovarna jako pro SHS, takze to je to same
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
11 led 2015, 15:35 |
|
 |
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
kola muzes dat i 12 :1 .. pokud chces echt kadenci, tak klido dsg (dva ozyby pro pist, da 2 cykly na jednu otacku) ale to us je silenost....
motor rozhodne zatezak(at/shs... )
s tim zatezakem, 12/1, sp110 a 3s lipo muzes cekat kadenci dost pres 30bb/s... zalezi jak to odladis jesli budou kulickace, ci kluzny loziska...
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
12 led 2015, 11:44 |
|
 |
|
tyax
Nadrotmistr
Registrován: 13 srp 2012, 15:59 Příspěvky: 49
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Na všecko se tady sice doporučuje správně AT zátěžák, ale já bych tady asi spíš šel do toho SHS, o proti AT podle mě dokáže dát víc otáček a tím zvýšit kadenci, navíc počítej s tim, ze po nějaký době se tomu motoru opálí komutátor a budeš muset vzít novej a vzhledem k tomu, že je SHS levnější....
PS: AT zátěžák jinak mám moc rád, ale oproti SHS má větší sílu na úkor rychosti...
|
12 led 2015, 18:10 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
nevyhoda SHS je, ze ma asi 2x vyssi spotrebu a tim padem s i vic zahriva
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
12 led 2015, 19:25 |
|
 |
|
uwww
Štábní rotmistr
Registrován: 27 pro 2014, 17:52 Příspěvky: 54
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Chalani riešim dilemu: na 100 pružinu a 11V lipolku mam použiť SHS/AT high speed motor? Dik za každu radu
|
04 bře 2015, 17:29 |
|
 |
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
neni to jen o oruzine a motoru ale taky o prevodovym pomeru kol
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
06 bře 2015, 18:42 |
|
 |
|
uwww
Štábní rotmistr
Registrován: 27 pro 2014, 17:52 Příspěvky: 54
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Kolesá 12:1 SHS... Len som čítal na zahraničných fórach že k vysokorychlostným kolesam je vysokorýchlostný motor debilina... Vraj sa zbytočne moc hreje a ma vyšší odber oproti vysokozaťažovemu... Aký je váš názor na túto teóriu?
|
06 bře 2015, 22:24 |
|
 |
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Jen doplním myšlenku t-doga s DSG - ten píst se nenatahuje úplně, takže se musí dát silnější pružina a nelze použít dlouhá hlaveň kvůli nedostatečnému poměru vzduchu válec/hlaveň
Pokud SHS kola + AT motor, tak vyměnit pastorek za SHS. AT pastorek SHS kola vyloženě nemusí.
Rychlostní kola a použití rychlostního motoru - ano jde to, ale o to víc se pak musí dát slabší pružina. To, že jsou kola rychlostní, znamená, že mají menší převodový poměr. Proto motor musí vyvinout větší sílu pro natažení pružiny. Motor ve finále nemusí natahovat "jen" m120 ale jakoby silnější pružinu. Takže pokud to není vyloženě na něco slabého, použij zátěžový motor.
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
10 bře 2015, 23:11 |
|
 |
|
Nerd
Poručík
Registrován: 07 lis 2012, 18:24 Příspěvky: 255
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
AD Solis. No ja nevim - kombinaci SHS kola (super zatezaky 100:300) mam s AT motorem ve 2 kverech a jede lip nez AT motor + AT kola... Ale tam to muze byt tim, ze AT kver uz ma neco najeto a motor asi odchazi... Cekam na novy abych ho vymenil. Ale zatim sem fakt nemel problem s kombinaci SHS + AT motor...
|
11 bře 2015, 07:01 |
|
 |
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Já neříkám motor, ale pastorek. Motor sám o sobě mám o něco radši než SHS, pokud se vymění pastorek. Je to ale další investice a AT motor už je sám o obě o 250,- dražší + pastorek + práce a je tam klidně o 350,- za víc, než za SHS motor.
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
11 bře 2015, 14:36 |
|
 |
|
Nerd
Poručík
Registrován: 07 lis 2012, 18:24 Příspěvky: 255
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
jj ja vim, zes myslel pastorek. Ale ja chtel jenom rict, ze me slape AT s puvodnim pastorkem na SHS kolech lip, nez AT s puvodnim pastorkem na AT kolech... Nerikam, ze to je pravidlo, a zrejme to je kus od kusu (asi sem mel stesti), ale u me to funguje...
|
11 bře 2015, 14:52 |
|
 |
|
Solis.
Plukovník
Registrován: 17 kvě 2011, 18:56 Příspěvky: 711 Bydliště: Ústecký kraj
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
Nerd píše: jj ja vim, zes myslel pastorek. Ale ja chtel jenom rict, ze me slape AT s puvodnim pastorkem na SHS kolech lip, nez AT s puvodnim pastorkem na AT kolech... Nerikam, ze to je pravidlo, a zrejme to je kus od kusu (asi sem mel stesti), ale u me to funguje... Nic ve zlém, ale nikde nevidím porovnání s AT pastorek vs SHS pastorek s SHS koly. Říkáš zkušenost s AT koly, ale to nejsou SHS.  Navíc, pokud je pastorek zajetý, může mít také naprosto odlišný zvuk než nový. Další faktor je náklon pažbičky, vypodložení motorové kola a celkově kol, přítlak, převod kol a pružina...
_________________ M16A4 - sp140 -> 168m/s + mk12 mod.1 - sp160 -> 180m/s + SR25 - psg150 190m/s +
|
11 bře 2015, 15:15 |
|
 |
|
Nerd
Poručík
Registrován: 07 lis 2012, 18:24 Příspěvky: 255
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
to mas pravdu. Ja jen psal, ze AT funguje s puvodnim pastorkem i na SHS kolech... Jestli lepe nez s SHS pastorkem nemuzu rict, pac to sem nezkousel - nebyl duvod menit, kdyz to funguje...
|
11 bře 2015, 15:32 |
|
 |
|
Calgerion
Nadrotmistr
Registrován: 23 srp 2014, 12:30 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha
|
 Re: Aký motor pre vysokú kadenciu?
vzhledem k tomu, že sem si teď poskládal Mpici na 30bbs+ na M110, řeknu asi toto..... Jediné co sem kupoval speciálně byly rychlostní kola 13:1 a SHS zátěžák.... 11,1V Lipol zatím bez mosfetu jen s vybíjecím kondíkem proti jiskření.
Co se věčných diskuzích týče, tak řeknu jediné. Je to to samé jako na horském kole.... Převod do rychla vyžauje silné nohy,převod do pomala vyžaduje hodně otáček.....
Co tedy na ryhlostní kola? " zátěžák" Co na zátěžová kola? "rychlostní motor"
Pochopitelně si zátěžové kola lidé dávají aby natáhli relativně rychle i silnou pružinu, pak samozřejmě nemá smysl vysokorychlostní motor, dát tam zátěžový....
Průser je, že u těchto motorů nemáme dostupné informace... A to Max otáček a kroutící moment.... Vzhledem k tomu, že zátěžáky zvlášť od SHS mají i tak samy o sobě vysoké točky a i v těch točkách velký krouťák, logick mají velký výkon a není potřeba řešit motor jiný.
Pokud někdo chce přemýšlet o tom jaký motor, tak ať si představí sebe na horském kole ;-) dávat slabý rychlostní motor na převod do rychla (tedy těžký) je jako na kole jet do kopce na nejtěžší převod...
Zrovna SHS motor má otáčky stejné jako kdysi dávno "rádoby rychlostní motory" když airsoft relativně začínal.... Osobně nevidím důvod pořizovat jiné motory ;-)
PS: kdo chce snížit spotřebu zbraně, ať si nedává extrarychlé soukolí s těžkou pružinou a pak se diví ;-)
_________________ Ňouma s vytůněnými kvéry, vstupující s odhodláním do nové airsoftové éry. G36 SL9 3J Sniping tool TM MP5 1.3J SeKunda Gun Dan Wesson 1.9J CO2 Erotika TM XM177e2 1.2J Manuální otvírač pubertálních namyšlenců MB06-SR2 4J Čistič hmyzu a postrach potkanů
|
17 bře 2015, 19:10 |
|
 |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|