Airsoft forum
http://adresar.airsoft-forum.cz/

Zátěžová kola - SHS
http://adresar.airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=115&t=11239
Stránka 1 z 3

Autor:  TeslaMa [ 11 črc 2011, 15:50 ]
Předmět příspěvku:  Zátěžová kola - SHS

Která zátěžová kola jsou na nejsilnější pružiny? 100:200, 100:300 nebo 32:1? Mm brát SHS nebo SHS super shooter?

Autor:  T-dog [ 11 črc 2011, 17:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

100:300

Autor:  TeslaMa [ 11 črc 2011, 17:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

a SHS nebo SHS super shooter?

Autor:  Jacob [ 11 črc 2011, 17:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

SHS logicky asi né ty co mají v sobě ložiska a snadněji se vysypou :roll:
dá rozumu ne?

Autor:  b0mb3rm4n [ 17 črc 2011, 15:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Zdar,
Když už jsme u toho, tak já se chystám koupit zátěžová kola, která budou tahat pružinu SP140(M150) a mám pár otázek:

1.) Ideální poměr převodu kol 32:1/100:200/100:300, pokud nechci aby mi zbytečně převod snižoval kadenci(pokud tedy spíše nezáleží na akumulátoru, ten bude tento - http://www.rc-modelar.cz/zippy-flightma ... i-pol.html )

2.) Jaké jsou výhody/nevýhody šikmého a klasického ozubení co se hlavně týče hlučnosti a výdrže?

3.) SHS vs Super Shooter

Pokud se to někde již rozebíralo tak se omlouvám, kdyžtak mě tam prosím odkažte.

Autor:  Apolo85 [ 23 srp 2011, 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

b0mb3rm4n píše:
Zdar,
Když už jsme u toho, tak já se chystám koupit zátěžová kola, která budou tahat pružinu SP140(M150) a mám pár otázek:

1.) Ideální poměr převodu kol 32:1/100:200/100:300, pokud nechci aby mi zbytečně převod snižoval kadenci(pokud tedy spíše nezáleží na akumulátoru, ten bude tento - http://www.rc-modelar.cz/zippy-flightma ... i-pol.html )

2.) Jaké jsou výhody/nevýhody šikmého a klasického ozubení co se hlavně týče hlučnosti a výdrže?

3.) SHS vs Super Shooter

Pokud se to někde již rozebíralo tak se omlouvám, kdyžtak mě tam prosím odkažte.


1) poměr je u 32:1 do silna tedy že motor udělá 32 ot a kolo se otočí jednou , takže ti bude tahat silný pružiny
2)šikmé ozubení je na velkou zátěz mělo by tahat hodně silný pružiny, do 120 bych dal klasické a nad 120 bych dal šikmé

motor už máš vyřešenej ?

Autor:  Solis. [ 23 srp 2011, 15:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

tak šikmé ozubení má vetší plochu zubu. Tudíž teoreticky by měli být pevnější.. A krapet hůře se to podložkuje.

Autor:  Apolo85 [ 23 srp 2011, 15:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

text aspro:

Přímé ozubení, převodový poměr 32:1 a důležité části vyrobeny z oceli na CNC strojích. Díky zmiňovanému převodu jsou kola určena pro silné pružiny. Podmínkou je použití pístu s polovičním ozubením. Výrobce uvádí použití na pružinách M170-M200. Určeno pro mechaboxy typ 2 a 3. Tedy série M4,M16, AK, MP5, MP5K, G36, AUG...apod.

Autor:  T-dog [ 23 srp 2011, 15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

bomberman:
jen pridam ze u tech 32:1 bych se asi nebal ani ty 130-140, ale dal bych sikmace 300% asi i , zas tak pomaly by to bejt nemelo, na sp130 a shs zatezakem s 7,4V lipo - 16bb/s ... predtim se 140kou to urco neslo vyrazne pod 15 ale presne uz nevim

jak nekdo natuk otazku s motorem to je treba taky vyresit

a pak SHS vs SS by me taky docela zajimalo, moc navic ti nepovim, jenmom ze komory zlaty a cerveny co sem bral sou SS a kola a motory SHS

edit jo sem se seknul, 32:1 uz jsou ty extremi, na pulovicni ozub pistu ... myslel jsem 18:1 ... PARDON ... pak by mely bejt jeste tusim nejaky 24:1

Autor:  Jacob [ 23 srp 2011, 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Osobně SHS - v těch SS ty ložiska moc nedrží celý je to takový pochybný nicméně teď jedny (přímý18:1 :shock: - jo vim já je nevybíral+ ještě lipol - asi 36bb/s 8) ) šli na 140ku tak uvidim.. za mě ty šikmý zátěžáky.

Autor:  YENKEE [ 24 srp 2011, 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Pořídil jsem zátěžová kola SHS 100:300 s šikmým ozubením, ať dělám co dělám (Asi 100x jsem to přepodložkovával) ječí to jako prase, jak samotná suchá tak i namazaná kola tak i se vším dohromady (vzduchotechnika, pružina, prostě komplet mech), už jsem zkoušel i měnit motory jestli to není pastorkem. Přítlak jsem u všech zkoušel od min. do max. ale ten zvuk je stejný a stále příšerný a zdá se mi (ale to možná přeháním) že se více hřeje motor, zatím jsem vystřílel pár kaslíků z okna, na akci to ještě nebylo. Ani nejsou kola vzájemně od sebe poškrabaná a odřená jestli chápete co tím myslím. Už se s tím s přestávkami pachtím skoro půl roku.
Díky za nějakou radu, kterou bych se trochu posunul dopředu a konečně ten kvér zprovoznil.

Autor:  Apolo85 [ 24 srp 2011, 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

jakou tam máš aku , motor , pružinu ?

Autor:  T-dog [ 24 srp 2011, 15:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

skousel jsi motor shs? Vpripade ze nemas s timto zkusennosti muze byt problem i v podlozkovani ,jinak dys nechas v mechu jen kola tocej se dobre nebo us taky skripou?

Autor:  Jacob [ 24 srp 2011, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Je celkem možný že si pastorek nerozumí z koly...
Ale to podložkování je asi pravděpodobnější..

Autor:  YENKEE [ 25 srp 2011, 10:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Takže je to postavené s pružinou 130 GD, baterka je tam 9,6 V Sanyo 1700mAh, motory jsem zkoušel čínu, Marui, Aimtop, podložkoval jsem to už tolikrát - více dolů, více nahoru, větší výškové mezery mezi koly, menší mezery, menší vůle kol v mecháči větší vůle kol v mecháči, prostě různé varianty. Když jsem je poskládal nasucho a zkoušel prstem pootočit tak nejdou moc zlehka. To co jsem tam před tím měl kola CA z klasickými zuby tak se roztáčela pěkně jako setrvačník u autíčka.
Asi to dopadne tak že je vyhodím, koupím kola CA a bude to. Všichni ta kola chválili tak jsem se domníval že budou v pořádku. Jo zapoměl jsem napsat že už jsem je před časem reklamoval, středové kolo nemělo osičku přesně ve středu kola, takže jsem dostal středové kolo jiné a ostatní byla překontrolována a jsou prej v pořádku.

Autor:  Apolo85 [ 25 srp 2011, 10:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

tak jestli byla chyba ve výrobě tak sis akorát otrávil nervy :)

Autor:  Jacob [ 25 srp 2011, 10:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

No jako stává se že jsou křivý, pokud ti to řve nadále tak se na to vykašlal a vzal CA nebo nový shs..

Autor:  Cotulosh [ 25 srp 2011, 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Řve ti motorové kolo, vyklepat osičku a vybrousit celou velkou plochu.
Když smontuješ mech jen s kolama a motorem, malinko ohni rukojeť ve směru od zubů a poznáš zlepšení.

Autor:  YENKEE [ 25 srp 2011, 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Cotulosh píše:
Řve ti motorové kolo, vyklepat osičku a vybrousit celou velkou plochu.
Když smontuješ mech jen s kolama a motorem, malinko ohni rukojeť ve směru od zubů a poznáš zlepšení.


Můžeš to trocu více upřesnit a popsat co čeho tím dosáhnu, nebo na co to má přímo vliv to tvé upravení abych byl trochu v obraze. Trochu to chápu jak to myslíš, ale radši mi to ještě upřesni. Zatím Díky

Autor:  Cotulosh [ 26 srp 2011, 22:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole.
Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku.
Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně.
Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet.

Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí.

Autor:  Apolo85 [ 26 srp 2011, 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Cotulosh píše:
Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole.
Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku.
Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně.
Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet.

Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí.




nic proti ale jak může přiléhat pastorek pod jiným úhlem když ubírá na rovné ploše pár desetin mm :D

Autor:  Kečup [ 26 srp 2011, 22:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Apolo85 píše:
Cotulosh píše:
Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole.
Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku.
Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně.
Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet.

Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí.




nic proti ale jak může přiléhat pastorek pod jiným úhlem když ubírá na rovné ploše pár desetin mm :D

Třeba že tam může být motor křivě ;)

Autor:  Apolo85 [ 26 srp 2011, 22:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

já jsem to pochopil tak že bude brousit něco na kole né něco v čem je motor

Autor:  Cotulosh [ 27 srp 2011, 00:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Apollo85 -> Sice jsem měl rozepsaný článek na téma "No co asi tak může udělat desetina milimetru?!", ale nakonec se mi to vysvětlování nějak znechutilo, takže se omezím na:
Přečti si to ještě jednou a pořádně!

Cotulosh píše:
Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°.


Co? Už? Chytáme se?

Autor:  YENKEE [ 27 srp 2011, 07:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Cotulosh - díky moc za radu jsem zcela v obraze mě osobně není potřeba dále nic vysvětlovat. Tohle s tím ubroušením kola by mne nenapadlo, je fakt, že moc podložek na něj nepadlo. A s tou pažbičkou budu zkoušet lehce hýbat při zcela nedotažených šroubech a uvidím jestli to změní ten příšerný zvuk. Do úpravy kol bych se asi nikdy nepouštěl a taky jsem neměl potřebu s kolama od CA, GP, JG, XYT něco dělat, nikdy nebyl problém. Jo jednou mi trochu více řvali od Aimtopu, ale po čase si sedly. No zase jsem o trochu chytřejší.
Jo ještě to jak jsem se ptal co tím dosáhnu to je mi naprosto jasné, myslel jsem jen dopad právě té dané konkrétní úpravy, jestli mi rozumíš. U toho broušení tedy dosáhneš více vůle a možnost si kolo naladit-usadit více od pastorku. Pokud se mýlím oprav mne.
Ta levá polovina mechaboxu jak uvádíš, není to náhodou pravá? To já jen pro pořádek.
Ještě jednou díky

Autor:  Cotulosh [ 27 srp 2011, 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Chápeš to dobře, je to přesně tak.
A s tou pravou stranou - hluboká omluva - máš recht. Já to sice brousil z obou stran, ale měl jsem teď na mysli opravdu pravou půlku.

Autor:  Apolo85 [ 27 srp 2011, 12:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Cotulosh píše:
Apollo85 -> Sice jsem měl rozepsaný článek na téma "No co asi tak může udělat desetina milimetru?!", ale nakonec se mi to vysvětlování nějak znechutilo, takže se omezím na:
Přečti si to ještě jednou a pořádně!

Cotulosh píše:
Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°.


Co? Už? Chytáme se?


no jo ondre máš recht já u toho včera skoro spal , promiň :)

Autor:  Cotulosh [ 27 srp 2011, 12:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Cajk... :-)

Autor:  YENKEE [ 29 srp 2011, 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Tak to jsem rád, že jsme to dali dohromady. O víkendu jsem maloval kuchyň :( , takže na to nebyl čas, ale hned jak bude tak na to hupnu. No jsem zvědav, potom podám zprávu jak jsem uspěl.

Autor:  TeslaMa [ 27 říj 2011, 22:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zátěžová kola - SHS

Nebudu zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Jaká jsou podle vás nejlepší kola pro extrémní pružiny (M160 a víc), poradte mi nějaké prosím. At to ale nejsou kola za 10tisíc :-D Je mě jasný že budou drahy, ale at tj s rezervou.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/