Airsoft forum http://adresar.airsoft-forum.cz/ |
|
Zátěžová kola - SHS http://adresar.airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=115&t=11239 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | TeslaMa [ 11 črc 2011, 15:50 ] |
Předmět příspěvku: | Zátěžová kola - SHS |
Která zátěžová kola jsou na nejsilnější pružiny? 100:200, 100:300 nebo 32:1? Mm brát SHS nebo SHS super shooter? |
Autor: | T-dog [ 11 črc 2011, 17:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
100:300 |
Autor: | TeslaMa [ 11 črc 2011, 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
a SHS nebo SHS super shooter? |
Autor: | Jacob [ 11 črc 2011, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
SHS logicky asi né ty co mají v sobě ložiska a snadněji se vysypou ![]() dá rozumu ne? |
Autor: | b0mb3rm4n [ 17 črc 2011, 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Zdar, Když už jsme u toho, tak já se chystám koupit zátěžová kola, která budou tahat pružinu SP140(M150) a mám pár otázek: 1.) Ideální poměr převodu kol 32:1/100:200/100:300, pokud nechci aby mi zbytečně převod snižoval kadenci(pokud tedy spíše nezáleží na akumulátoru, ten bude tento - http://www.rc-modelar.cz/zippy-flightma ... i-pol.html ) 2.) Jaké jsou výhody/nevýhody šikmého a klasického ozubení co se hlavně týče hlučnosti a výdrže? 3.) SHS vs Super Shooter Pokud se to někde již rozebíralo tak se omlouvám, kdyžtak mě tam prosím odkažte. |
Autor: | Apolo85 [ 23 srp 2011, 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
b0mb3rm4n píše: Zdar, Když už jsme u toho, tak já se chystám koupit zátěžová kola, která budou tahat pružinu SP140(M150) a mám pár otázek: 1.) Ideální poměr převodu kol 32:1/100:200/100:300, pokud nechci aby mi zbytečně převod snižoval kadenci(pokud tedy spíše nezáleží na akumulátoru, ten bude tento - http://www.rc-modelar.cz/zippy-flightma ... i-pol.html ) 2.) Jaké jsou výhody/nevýhody šikmého a klasického ozubení co se hlavně týče hlučnosti a výdrže? 3.) SHS vs Super Shooter Pokud se to někde již rozebíralo tak se omlouvám, kdyžtak mě tam prosím odkažte. 1) poměr je u 32:1 do silna tedy že motor udělá 32 ot a kolo se otočí jednou , takže ti bude tahat silný pružiny 2)šikmé ozubení je na velkou zátěz mělo by tahat hodně silný pružiny, do 120 bych dal klasické a nad 120 bych dal šikmé motor už máš vyřešenej ? |
Autor: | Solis. [ 23 srp 2011, 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
tak šikmé ozubení má vetší plochu zubu. Tudíž teoreticky by měli být pevnější.. A krapet hůře se to podložkuje. |
Autor: | Apolo85 [ 23 srp 2011, 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
text aspro: Přímé ozubení, převodový poměr 32:1 a důležité části vyrobeny z oceli na CNC strojích. Díky zmiňovanému převodu jsou kola určena pro silné pružiny. Podmínkou je použití pístu s polovičním ozubením. Výrobce uvádí použití na pružinách M170-M200. Určeno pro mechaboxy typ 2 a 3. Tedy série M4,M16, AK, MP5, MP5K, G36, AUG...apod. |
Autor: | T-dog [ 23 srp 2011, 15:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
bomberman: jen pridam ze u tech 32:1 bych se asi nebal ani ty 130-140, ale dal bych sikmace 300% asi i , zas tak pomaly by to bejt nemelo, na sp130 a shs zatezakem s 7,4V lipo - 16bb/s ... predtim se 140kou to urco neslo vyrazne pod 15 ale presne uz nevim jak nekdo natuk otazku s motorem to je treba taky vyresit a pak SHS vs SS by me taky docela zajimalo, moc navic ti nepovim, jenmom ze komory zlaty a cerveny co sem bral sou SS a kola a motory SHS edit jo sem se seknul, 32:1 uz jsou ty extremi, na pulovicni ozub pistu ... myslel jsem 18:1 ... PARDON ... pak by mely bejt jeste tusim nejaky 24:1 |
Autor: | Jacob [ 23 srp 2011, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Osobně SHS - v těch SS ty ložiska moc nedrží celý je to takový pochybný nicméně teď jedny (přímý18:1 ![]() ![]() |
Autor: | YENKEE [ 24 srp 2011, 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Pořídil jsem zátěžová kola SHS 100:300 s šikmým ozubením, ať dělám co dělám (Asi 100x jsem to přepodložkovával) ječí to jako prase, jak samotná suchá tak i namazaná kola tak i se vším dohromady (vzduchotechnika, pružina, prostě komplet mech), už jsem zkoušel i měnit motory jestli to není pastorkem. Přítlak jsem u všech zkoušel od min. do max. ale ten zvuk je stejný a stále příšerný a zdá se mi (ale to možná přeháním) že se více hřeje motor, zatím jsem vystřílel pár kaslíků z okna, na akci to ještě nebylo. Ani nejsou kola vzájemně od sebe poškrabaná a odřená jestli chápete co tím myslím. Už se s tím s přestávkami pachtím skoro půl roku. Díky za nějakou radu, kterou bych se trochu posunul dopředu a konečně ten kvér zprovoznil. |
Autor: | Apolo85 [ 24 srp 2011, 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
jakou tam máš aku , motor , pružinu ? |
Autor: | T-dog [ 24 srp 2011, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
skousel jsi motor shs? Vpripade ze nemas s timto zkusennosti muze byt problem i v podlozkovani ,jinak dys nechas v mechu jen kola tocej se dobre nebo us taky skripou? |
Autor: | Jacob [ 24 srp 2011, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Je celkem možný že si pastorek nerozumí z koly... Ale to podložkování je asi pravděpodobnější.. |
Autor: | YENKEE [ 25 srp 2011, 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Takže je to postavené s pružinou 130 GD, baterka je tam 9,6 V Sanyo 1700mAh, motory jsem zkoušel čínu, Marui, Aimtop, podložkoval jsem to už tolikrát - více dolů, více nahoru, větší výškové mezery mezi koly, menší mezery, menší vůle kol v mecháči větší vůle kol v mecháči, prostě různé varianty. Když jsem je poskládal nasucho a zkoušel prstem pootočit tak nejdou moc zlehka. To co jsem tam před tím měl kola CA z klasickými zuby tak se roztáčela pěkně jako setrvačník u autíčka. Asi to dopadne tak že je vyhodím, koupím kola CA a bude to. Všichni ta kola chválili tak jsem se domníval že budou v pořádku. Jo zapoměl jsem napsat že už jsem je před časem reklamoval, středové kolo nemělo osičku přesně ve středu kola, takže jsem dostal středové kolo jiné a ostatní byla překontrolována a jsou prej v pořádku. |
Autor: | Apolo85 [ 25 srp 2011, 10:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
tak jestli byla chyba ve výrobě tak sis akorát otrávil nervy ![]() |
Autor: | Jacob [ 25 srp 2011, 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
No jako stává se že jsou křivý, pokud ti to řve nadále tak se na to vykašlal a vzal CA nebo nový shs.. |
Autor: | Cotulosh [ 25 srp 2011, 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Řve ti motorové kolo, vyklepat osičku a vybrousit celou velkou plochu. Když smontuješ mech jen s kolama a motorem, malinko ohni rukojeť ve směru od zubů a poznáš zlepšení. |
Autor: | YENKEE [ 25 srp 2011, 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh píše: Řve ti motorové kolo, vyklepat osičku a vybrousit celou velkou plochu. Když smontuješ mech jen s kolama a motorem, malinko ohni rukojeť ve směru od zubů a poznáš zlepšení. Můžeš to trocu více upřesnit a popsat co čeho tím dosáhnu, nebo na co to má přímo vliv to tvé upravení abych byl trochu v obraze. Trochu to chápu jak to myslíš, ale radši mi to ještě upřesni. Zatím Díky |
Autor: | Cotulosh [ 26 srp 2011, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole. Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku. Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně. Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet. Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí. |
Autor: | Apolo85 [ 26 srp 2011, 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh píše: Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole. Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku. Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně. Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet. Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí. nic proti ale jak může přiléhat pastorek pod jiným úhlem když ubírá na rovné ploše pár desetin mm ![]() |
Autor: | Kečup [ 26 srp 2011, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Apolo85 píše: Cotulosh píše: Čeho tím dosáhneš? No snad jde o minimalizaci tření a zvýšení účinnosti celého mechanismu. Je to celkem jednoduché. Ideálně, pro potvrzení, nejdříve vyzkoušej set SHS s původním motorovým kolem, jelikož pořád existuje možnost, že se pletu a hvízdá ti to jinde, jenomže podle dosavadních zkušeností se problém "řvaní" vyskytoval jen a pouze kvůli přílišnému množství materiálu na motorovém kole. Takže pokud se v tvém případě potvrdí moje teorie, musíš začít tím, že vyklepeš z kola osičku. Pak celé kolo vezmeš do kleští a ten největší povrch z ploché strany (přiléhající na levou polovinu mechaboxu (ve směru střelby)) vybrousíš o pár desetin milimetru. Nejlepší je praktikovat metodiku "pokus - omyl" kdy brousíš po malých vrstvách tak dlouho, až si kolo s pastorkem sedne ideálně. Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. V tom případě pomůže podložka pod rukojeť. Opět bude třeba vyzkoušet, přídat/ ubrat a vyzkoušet. Teď mě tak mimo soutěž napadá, že nějak podobně bych odlišil lidi, kteří se v tom vrtají od lidí, kteří tomu rozumí. nic proti ale jak může přiléhat pastorek pod jiným úhlem když ubírá na rovné ploše pár desetin mm ![]() Třeba že tam může být motor křivě ![]() |
Autor: | Apolo85 [ 26 srp 2011, 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
já jsem to pochopil tak že bude brousit něco na kole né něco v čem je motor |
Autor: | Cotulosh [ 27 srp 2011, 00:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Apollo85 -> Sice jsem měl rozepsaný článek na téma "No co asi tak může udělat desetina milimetru?!", ale nakonec se mi to vysvětlování nějak znechutilo, takže se omezím na: Přečti si to ještě jednou a pořádně! Cotulosh píše: Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. Co? Už? Chytáme se? |
Autor: | YENKEE [ 27 srp 2011, 07:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh - díky moc za radu jsem zcela v obraze mě osobně není potřeba dále nic vysvětlovat. Tohle s tím ubroušením kola by mne nenapadlo, je fakt, že moc podložek na něj nepadlo. A s tou pažbičkou budu zkoušet lehce hýbat při zcela nedotažených šroubech a uvidím jestli to změní ten příšerný zvuk. Do úpravy kol bych se asi nikdy nepouštěl a taky jsem neměl potřebu s kolama od CA, GP, JG, XYT něco dělat, nikdy nebyl problém. Jo jednou mi trochu více řvali od Aimtopu, ale po čase si sedly. No zase jsem o trochu chytřejší. Jo ještě to jak jsem se ptal co tím dosáhnu to je mi naprosto jasné, myslel jsem jen dopad právě té dané konkrétní úpravy, jestli mi rozumíš. U toho broušení tedy dosáhneš více vůle a možnost si kolo naladit-usadit více od pastorku. Pokud se mýlím oprav mne. Ta levá polovina mechaboxu jak uvádíš, není to náhodou pravá? To já jen pro pořádek. Ještě jednou díky |
Autor: | Cotulosh [ 27 srp 2011, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Chápeš to dobře, je to přesně tak. A s tou pravou stranou - hluboká omluva - máš recht. Já to sice brousil z obou stran, ale měl jsem teď na mysli opravdu pravou půlku. |
Autor: | Apolo85 [ 27 srp 2011, 12:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cotulosh píše: Apollo85 -> Sice jsem měl rozepsaný článek na téma "No co asi tak může udělat desetina milimetru?!", ale nakonec se mi to vysvětlování nějak znechutilo, takže se omezím na: Přečti si to ještě jednou a pořádně! Cotulosh píše: Pak existuje další komplikace a to ta, že pastorek doléhá na ozuby motorového kola pod úhlem jiným, než 90°. Co? Už? Chytáme se? no jo ondre máš recht já u toho včera skoro spal , promiň ![]() |
Autor: | Cotulosh [ 27 srp 2011, 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Cajk... ![]() |
Autor: | YENKEE [ 29 srp 2011, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Tak to jsem rád, že jsme to dali dohromady. O víkendu jsem maloval kuchyň ![]() |
Autor: | TeslaMa [ 27 říj 2011, 22:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zátěžová kola - SHS |
Nebudu zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Jaká jsou podle vás nejlepší kola pro extrémní pružiny (M160 a víc), poradte mi nějaké prosím. At to ale nejsou kola za 10tisíc ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |